השירותים שלנו

שירותי תחזוקה ניתנים 24/7 וכוללים:

  • בדירות
    – תיקון תקלות (כמו החלפת נורות-חשמל שנשרפו ובמידת האפשר, תיקון תקלות פשוטות במכשירים פרטיים של הדיירים).
  • ניקוי שבועי של הדירה.
  • סיוע בסידורים שמצריכים כוח פיזי (כמו הזזת רהיטים כבדים).

    בשטחים הציבוריים: ניקוי יומיומי.
  • בבניין כולו: טיפול ותחזוקה תקינה של כל מערכות הבית.
  • דייר יכול גם להזמין תיקונים ושיפוצים כגון החלפת מקלחון או התקנת מערכת תאורה) מבעלי מלאכה חיצוניים, בתיאום עם ההנהלה ועל חשבונו.
  • דיירים יכולים גם לקבל שולחנות מתקפלים, כסאות או מיטות מתקפלות לצורך אירוח בני משפחה וחברים בדירה.

 

שירותים חברתיים 

לבד מהאולם המשמש להרצאות וקונצרטים, עומד לצורכי הפעילות החברתית אולם נוסף, רב-תכליתי. הוא משמש, בין הייתר:

  • כקפיטריה, כל יום אחה"צ.
  • למסיבת עונג שישי עם תכנית תרבותית, שירה בציבור וכיבוד קל מדי שישי.
  • כאולם הרצאות משני בימי שבת.
  • לארוחות בסיגנון בראנץ' מדי פעם בפעם.
  • פעם בחודש הוא משנה את פניו והופך בשעות הערב לפאב עם סנדוויצ'ים וחמוצים, יין ובירה (כולנו בוגרים; מותר לנו).

 

כל הפעילות הזאת מאורגנת ונעשית בהתנדבות ע"י דיירות ודיירים.

יש לנו גם:

חדר-גג מרווח עם חלונות גדולים שבו דיירים מציירים בצוותא ומוצגות תערוכות של ציורי דיירים.

חדר משחקים – ברידג', שחמט, רמיקוב ועוד.

פינות קריאה בספריה, בגינה שבחצר  ובגינה שעל הגג.

ופינת-חי שבה אפשר לבלות עם ילדים, נכדים ונינים בחברת ציפורים, דגים, ארנבות ועוד,

תקשורת הדדית

לבד מלוחות המודעות, מתקיימת תקשורת תוססת בין הדיירים באמצעות קבוצות ווטסאפ שמאפשרות חילופי דעות על המתרחש בחיינו במגדל נופים, בקשת אינפורמציה שימושית, והעלאת תמונות רלוונטיות לחיינו פה.

עזרה הדדית בחיי היום יום

ישנם דיירים שמוכנים לעזור לדיירים אחרים בהפעלת מחשב או טלפון וגם בשימוש באינטרנט לצורכי התקשרות עם הבנק ועם מוסדות ציבור שונים. (ישנם גם אנשי-צוות של נופים שמוצאים זמן לעזור לדיירים בתחומים האלה.)

לקבלת פרטים נוספים לחצו כאן!